Sad story


Dear diary,

   Hari ni macam suatu pengawalan bagi ku penat,lelah,sakit hati,kesedihan terpaksa ku tanggung berseorangan di sini semakin lama aku tinggal di asrama semakin banyak peristiwa pahit manis yang wajib aku hadapi.
Ya Allah,
Dugaan apa lagikah yang engkau berikan pada insan yang lemah mu ini,
Hamba tidak kuat menghadapi semua ini bersendirian.
Aku terpaksa berdikari dan belajar cara hidup sendiri tanpa diikuti dan diekori oleh orang yang ku kenal,kekadang aku terfikir,termenung dan menangis sendiri bila melihat awan,hutan dan matahari ciptaannya.aku rindu keluargaku terutamanya kampung halaman ku,yang sudah berbulan-bulan tidak ku pijakhanya allah saja yang tahu.

AZSKEL ISNIRIN

I'M A QUIET AND UNSOCIAL PERSON, HOWEVER I'M VERY FRIENDLY ON SOCIAL MEDIA

Previous Post Next Post

Contact Form