Introduce


 Photo: Student picture, kiss lovely ♥


hello,ini daripada saya..lama saya tidak update blog saya sebab buat masa ni,saya kena berada dalam keadaan sibuk sikit tambahan pula sekarang ni sya dah tinggal kat asrama lagi pun asrama ni sibuk dengan semester pendek kolej vokasional la katakan.so dalam kesempatan ini saya akan update blog ini mengenai diri saya dan apa yang telah berlaku sekarang.
     sekarang ni saya tengah menuntut di sebuah kolej vokasional di daerah sekuati,kudat yang terletak di sabah,di sini saya mengambil krusus SISTEM KOMPUTER DAN RANGKAIAN,kenapa saya ambil krusus ni tu saya jawab kemudian.saya disini dah 5 bulan setengah,memang saya tak suka tempat ni sebab kolej ni jauh pendalaman tak la jauh sangat kalau korang dari kudat one way ke Kota Kinabalu may be korang nampak juuga kott signbord dekat tepi jalan tu maksud saya jauh.kita kena masuk lagi ke dalam baru jumpa kolej ni,leceh!!
ok kebanyakan bangsa di kolej ni adalah dusun mejoriti,but sya tak  suka sangat kaum ni,seriously sebabnya kuat memaki!!then kurang ajar!okey kita tak payah bahas pasal tu,
saya nak cerita kenapa saya boleh masuk di kolej ni,first hanya kerana saya minat dengan krusus ni kalau tak jangan harap saya pijak kaki saya di sini.dalam pendaftaran online tu pendaftaran saya ke kolej itu tidak di terima lepas tu,abang saya merayu kat kolej tu pun tak di  terima.mulanya saya tak terima hakikat dah seminggu saya tak datang sekolah dah dapan surat amaran pertama dari pengetua dari SMK BANGGI,tapi miinggu seterusnya saya dah pergi sekolah.
      tiba saat hari khamis abang saya cakap yang saya layak masuk kolej ni tapi time tu saya dah tak ada feeling nak masuk kolej ne,saya terberhenti di hadapan abang saya tu ta seberapa lagi,terus abang saya kata malam ni kemas barang-barang hostel mu esok pagi kau bertolak pergi kolej tu teruss aku troma.keesokkan harinya saya bertolak la dari banggi ke sekuatidi hantar oleh abang saya.urmm sampai sini je kott nanti saya sambung cerita kalau ada masa,may be bukan dalam bentuk type,saya akan scanner reviews je diary saya.
apa2 pun tunggu perkembanggan je hehehe :-D.bye :*






AZSKEL ISNIRIN

I'M A QUIET AND UNSOCIAL PERSON, HOWEVER I'M VERY FRIENDLY ON SOCIAL MEDIA

Previous Post Next Post

Contact Form